motorclub De Klassieker
Vereniging tot instandhouding van motorrijwielen van 25 jaar en ouder


AFSLUITING TOERSEIZOEN                                                                                                                                      1NOVEMBER 2025

HOEDJESPARADE
De afsluiting van het tourseizoen 2025werd op gepaste wijze afgesloten met de Hoedjes- parade. Diegene die zich had opgegeven werd verwacht op Zaterdag 1 november bij buurthuis Hoeflo aan de Hulstweg 4-6 in Harfsen waar Wil Steigerwald en Bernard van Dijk die er de scepter zwaaien met de nodige vrijwilligers.  Er was dit jaar goed geluisterd iedereen had wel een hoed of pet op.  Beter als vorig jaar toen er maar 3 mensen verkleed waren. De zaal was goedgevuld terwijl er maar weinig leden van de Jawa/CZ club waren die ook lid zijn bij MC De Klassieker.
Het openingswoord werd gedaan door onze voorzitter Gijs van Dommelen die iedereen van harte welkom heette met een korte uitleg voor het programma van de avond. Er werd gestart met de verkoop van de bingo kaarten. En er werden 3 rondes gespeeld. Wouter van den Brink begon aan de bingo molen te draaien en werden door zijn charmante assistente voorgelezen eerst de bovenste rij vol, daarna de onderste rij vol en dan de hele kaart en er waren mooie prijzen te winnen. Ik viel zelf ook in de prijzen, een mooie schaal met allemaal lekkers.
Na de 2de kaart uitgespeeld te hebben stond het buffet al klaar. Het was dit jaar een Oostenrijks /Tirools buffet met saucijzen, kippenpoten en schnitzel met diverse salades en gebakken aardappelen met prei, ui en spek. Dit werd haarfijn uitgelegd door de chef-kok van brasserie de Waterjuffer uit Harfsen met veel aandacht voor wat er wel of niet koolhydraat arm was en glutenvrij.    www.de-waterjuffer.nl  voor de zekerheid werd het nog een keer uitgelegd. Het buffet smaakte weer mooi, goed verzorgd en ruim voldoende.


Na het buffet was het tijd voor de uitreiking van de bekers voor de tour competitie. Andre van den Heuvel nam de microfoon. En begon met de 3de prijs en deze was voor Henk Pas met 1262 km, De 2de prijs was voor Harry Schutte met 1582 km en de eerste prijs was voor Tunnus Gierpet den Lullebreur uit Lieren met 1972 km. Dit was voor de 4de keer op rij dat Tunnus de tourcompetitie won. Tunnus nam de microfoon over van Andre en hij bedankte iedereen met de deelname aan alle ritten.
De 3de ronde Bingo werd opgestart, Wouter begon weer te draaien aan de molen en werd geassisteerd door de charmante  Angela W  die luid en duidelijk in hoog tempo de nummers uitsprak. Er was aan de diverse tafels al praat van dat Angela al genomineerd is om dit volgend jaar weer voort te zetten. Tot slot werd er ijs met slagroom geserveerd en dat smaakte ook weer mooi.
Via deze weg wil ik iedereen bedanken die deze gezellige feestavond mogelijk hebben gemaakt.
Groet Ben Scholten Vorden


VORDEN RIT                                                                                                                                                            21 SEPTEMBER 2025

Vooraf een artikel in het Contact, het Plaatselijk weekblad van Vorden, met een foto van ondergetekende met Henk Krooshof op de achtergrond, foto gemaakt door Henk Teerink was goed voor de plaatselijke publiciteit.
Zondagmorgen 21 september de bus met de aanhanger als bezemwagen al vroeg aan de weg gezet die onze voorzitter Atte Roskam zal gaan berijden en ons als groep gaat volgen. Op de stoep bij DE EETWINKEL waar Xiao Chi de scepter zwaait ons welkomstbord neergezet voor alle deelnemers. Om 9.30 waren mijn Vrouw Monique en onze dochter Zuzy net geïnstalleerd bij de inschrijftafel toen kwam Tunnus Gierpet den Lullebreur out Lieren al binnen. Heb wie eerst maar een kop koffie samen gedronken.
Er was veel bekijks van geïnteresseerden in het centrum van het dorp. Een groot aantal deelnemers 31 motoren /33 deelnemers van de Jawa-CZ Club, MC De Klassieker, MZCH en vrienden en bekenden. Een prachtig stel mensen met heel verschillende motoren bij elkaar. Evenals vorig jaar nam Robert en Amy Kreunen deel aan de Vorden rit op de Bohmerland 600 cc, Deze fantastische Tsjechische machine uit 1929 van Albin Liebisch met bijna 3meter lang een hele bijzondere verschijning.





10.55 Een kort welkomstwoord door ondergetekende met een bedankje voor de deelnemers die uit alle hoeken van het land naar Vorden zijn gekomen. Een korte uitleg van het follow-up systeem. Ik zelf als voorrijder, Dick Amtink als laatste man en Tunnus Gierpet als aanwijzer. Tunnus Legde het nog even uit voor de DUIDELIJKHEID. Een extra waarschuwing i.v.m. de hoge mais, modder op de weg. Bochten graag met gepaste snelheid nemen. Veiligheid op 1.
Klokslag 11.00 uur het vertrek, Er was dit jaar minder rook dan vorig jaar (dit was al meer mensen opgevallen). Eerst langs ons huis waar de windvanen van MC De Klassieker en de Jawa-CZ Club aan de gevel draaiden
Via de Buurtschap Delden, Wichmond. Baak. Bronkhorst naar Zutphen waar we de eerste koffie stop hielden.
We waren uitgenodigd door Willem Brock, timmerman, aannemer, Verzamelaar, restaurateur, oldtimer -auto en motor liefhebber. We werden gastvrij ontvangen in de werkplaats waar we langs een gerestaureerde T-Ford liepen waar een replica lijndienst bus is gebouwd die in de jaren “30 tussen Eefde en Deventer liep, Het origineel staat in het museum in Winterswijk.
Verder de werkplaats in staan diverse zitjes tussen de auto’s in en de bar waar een goede bak koffie werd geschonken door Willem Brok zelf. Henk Krooshof had de koek gebakken met en zonder noten die geserveerd werden door Freka Krooshof die vaak helpt met hand en spandiensten van de Jawa-CZ Club. In de werkplaats een gerestaureerde Engelse woonwagen van 1933, een Kever, Morris, Wolseley 2 kleur, een Mercedes 220 met open dak waar 10 jaar restauratie tijd in zit, een Mercedes 6 cil lijn. Een paar gerestaureerde brommers, een BMW R 26 denk ik en een MZ RT 125 cc Een fantastische collectie, het was een gezellige boel,
Een bedankwoord door mijzelf gericht aan Willem Brock voor de gastvrijheid en dat we zijn collectie mochten zien. Een bedankje van onze zijde, Een pak bonen om te malen en iets in de fles. Er volgde een luid applaus. We liepen iets achter op schema maar dat mocht de pret niet drukken.
De route werd vervolgd naar Leesten, Almen, richting Laren waar bij Huis ’T Ross Mieke Amtink ons stond te filmen.Net voor Lochem voor het Twentekanaal stond Gerrie Amtink ons te filmen. Peter Wijngaarden heeft ons ook gefilmd tijdens de rit en dit heeft ook hele mooie beelden opgeleverd.
Via de witte Wieven van Swiep naar Barchem via de buurtschap het Mossel waar we een stevige bui regen over de oren kregen van 5 à 10 minuten. Om 14.00 uur waren we bij Restaurant De Eetwinkel, een half uur later dan gepland. De achterzaal zat goed vol. 40 personen. Iedereen had een menukaart ingevuld voorafgaand aan de rit zodat de keuken van Xiao wist waar ze aan toe waren. We hadden snel het eten op tafel met wat hulp van mijn vrouw en dochter.
Na een uur pauze gingen we weer op pad, een deel ging naar huis vanwege de afstand die ze nog voor de boeg hadden of thuis andere verplichtingen hadden. We vervolgden met 17 motoren en 19 personen de rit via Linde, Varssel, een klein stukje over het racecircuit de Varsselring in Hengelo (G) naar Linde, weer naar Vorden de rit was net iets meer dan 100 km.
We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde dag met allemaal enthousiaste mensen. Ik wil graag iedereen bedanken die op zijn of haar manier heeft bijgedragen aan deze dag/rit
Ben Scholten Vorden.
MC De Klassieker/Jawa-CZ Club.


NVT WOERDEN                                                                                                                                                       13 SEPTEMBER 2025

Wat eraan voorafging. Erwin Derksen had ons als Jawa-CZ-Club Nederland ingeschreven voor het NVT te Woerden voor zaterdag 13 september 2025. Medio Mei Kreeg Erwin de vraag of wij als Club een aantal bijzondere Jawa’s konden tentoonstellen in de pagode tent midden op het terrein. Daar hoefden wij niet lang over na te denken. Er moest bij iedere motorfiets wel een verhaal worden geschreven waarom deze motorfietsen zo bijzonder waren en dan dit in een interview konden uitleggen. In de eerste week van September de verhalen geschreven over de Jawa 356 Platom, de Xing-Fu, de oer Jawa 353 en voor de enige Berini -Yezdi die in Nederland is.
Vrijdag 12 September hadden we alle spullen gepakt 1 motor in de bus en 4 op de aanhanger en de rest van de borden, spandoeken en windvanen ook in de bus.
Zaterdag 13 September de wekker stond vroeg 4.30 uur.  Op tijd weg, eerst naar Doetinchem om Erwin op te halen om te zorgen dat we om 7.00 uur in Woerden waren want de auto moest om 8.00 uur van het terrein zijn. De aanhanger mocht achter de kraam blijven staan en dat scheelde weer een heel stuk rijden omdat een bus met de tandemasser toch iets meer dan 10 m1 is en dan valt het niet mee om snel een parkeerplaats te vinden. We hadden geluk dit keer dicht bij de stand een mooie plek tussen de bomen helaas moest er wel parkeergeld betaald worden.
De organisatie had ons een mooie plek toegewezen. In de tijd dat ik de auto parkeren was hadden Don Zirkzee (ook vroeg erbij) en Erwin Derksen de stand in no time opgebouwd en ingericht. Erwin had weer veel spullen mee voor het rariteitenkabinet waaronder een pistool van CZ.
We hadden 3 motorfietsen bij de stand een originele Jawa 360 van 1974 van onder getekende, Marcel Grob was met de Jawa Californian 250 in caferace stijl en een schitterend mooie gerestaureerde Jawa 353 van Peter Lahstein. De andere motorfietsen stonden in de pagode tent waar de organisatie van het NVT de slogan hadden bedacht: Tweetackten in de Pictures. De Yezdi M 250 van Erwin Derksen van bouwjaar 1993 stond destijds op de rai in Amsterdam waar de importeur van Royal Enfield, Alblas uit Rotterdam deze in licentie gebouwde CZ aan de man wou brengen onder naam van Berini -Yezdi het is bij 1 exemplaar gebleven voor Nederland. De Jawa 356 175 cc in Platom uitvoering met de jubileum kleuren blauw-grijs van de importeur Beers uit Rijswijk eveneens eigendom van Erwin Derksen. De Platom set werd verkocht voor fl. 147,50 (let op Guldens) in 1957 onder het motto “Wilt u motorrijden met een scooter gevoel hebben wij voor u de oplossing). De Oer Jawa 353 zoals velen deze kennen waar er in 1959 17500 stuks van verkocht zijn in Nederland waar de gehele historie van bekend is. Daarnaast de Xing-Fu 250 cc type A van onder getekende deze in licentie gebouwde JAWA is in China gebouwd en ik mocht hier mee het podium op voor een diepte-interview voor alle in en outs van deze motor. Er komt binnenkort een artikel over de Xing-fu in Het Motorrijwiel geschreven door Hans Koopman.
We hebben de gehele dag veel aanloop gehad van leden van de Jawa-CZ-Club Nederland en van MC De klassieker. We stonden gebroederlijk naast de MZ Club Holland. We mochten geen elektra, gas, en geen open vuur op het terrein hebben daarom hadden we een aantal kannen met gekookt water in de fles voor thee, koffie, chocolade of een cup a soepie en een kratje frisdrank voor bezoekende leden of geïnteresseerden. We hadden een aantal mensen aan de stand met vragen over een foto waar ze zelf opstonden toen ze 3 of 4 jaar oud waren met een Jawa het bleek een Perak 11 te zijn; Zijn vraag was hier mee beantwoord. En een aantal mensen een inschrijfformulier meegegeven om lid te worden. We hebben de laatste paar jaar gezien dat we mede door deelname aan shows en beurzen ons leden tal toch voorzichtig stijgt.
Net voor 15.00 uur mocht ik met de Jawa 353 het podium op voor een interview en het begon zo hard te regenen dat iedereen een droge plek opzocht, ik dus ook het werd een heeel kort interview.   Alle stands waren gevuld met mensen. Op het terrein was niemand meer te zien. Er hadden zich al veel mensen met de brommer of motor uit de voeten gemaakt. Er zijn tussen de 2000 en de 2500 brommers en motoren geweest op het Nationaal Veteranen Treffen. Diverse merken maar het gros wat er was Zundapp.
We konden de auto eerder ophalen 16.00 uur i.p.v. 17.00 uur werd ons medegedeeld door de organisatie in verband met slecht weer dat op komst was. Een goede keus vond ik het i.v.m. de veiligheid. Met vereende krachten de spullen weer in de auto en op de aanhanger. We zijn inmiddels goed op elkaar ingespeeld en dat zie je het liep als een geoliede machine.
Om 17.00 uur stapten we in de auto om weer naar huis te gaan en het begon weer te regenen. Het was een fantastische dag, veel leuke mensen gesproken onder het genot van een kop koffie of thee. Ik wil iedereen bedanken die onze stand bezocht heeft en geholpen heeft om dit treffen tot een succes te maken.
Namens het Beurs team Van de Jawa-CZ Club Don Zirkzee, Erwin Derksen, Marcel Grob, Ben Scholten
Ben Scholten Vorden.

KLASSIEKER OLDTIMER TOUR                                                                                                                              17 AUGUSTUS 2025

17 augustus ’25 was het zover, het bestuur en de toercommissie van MC De Klassieker had de jaarlijkse motortoertocht uitgezet vanuit Harfsen. We konden inschrijven vanaf 10.00 uur bij buurthuis Hoeflo In Harfsen. Bij aankomst gelijk ingeschreven en de lunch geregeld. Ik vind het fijn om op tijd te zijn dan is er mooi tijd om nog even bij te praten met deze of gene onder het genot van een kop koffie met een snee krentenwegge wat weer perfect geregeld was door de dames van de catering. Henk van de Kamp had op de kofferbakverkoop een 2-tal autolampen liggen met een DDR-logo waar hij niet vanaf kwam. Ik gaf aan dat ik misschien nog wel iemand hiervoor wist. Ik heb Henk in contact gebracht met Frank Stoffer beter bekend als de Oldtimerdokter en de koop was snel geregeld. Deze transactie bracht de Jawa-CZ Club 5 euro op voor de sponsor-pot die altijd op de balie staat als we op een beurs zijn. De Leden van De Klassieker hadden zich in groten getale gemeld voor de toertocht maar ook de Sparta Motorclub en de Jawa-CZ Club waar zich ook enkele leden van hadden ingeschreven. Iets voor 11.00 uur een toespraak door Gijs van Dommelen die het rondje, vierkant en pijltje route systeem ging uitleggenen waarschuwde voor wat minder overzichtelijke kruispunten i.v.m. de hoge mais. Tot slot werd ons een mooie rit toegewenst. Het eerste deel van de rit ging via Eefde, Gorssel, Epse een ruime ronde om Harfsen heen. Soms denk ik dat ik alle weggetjes wel ken in de buurt maar dan toch zijn er weggetjes die voor mij nieuw waren van Eefde langs de IJssel naar Gorssel, en ik maar denken dat deze weg dood liep vanaf Gorssel. Na 57 km zat het eerste deel van de rit erop en waren we weer bij Buurthuis Hoeflo voor de lunch. De lunch werd verzorgd door de vrijwilligers van Hoeflo en de Dames van het cateringteam van MC De Klassieker. Dit alles was goed verzorgd en ruim voldoende. Na de lunch het 2de deel van de rit richting Markelo /Holten waar een korte pauze was ingelast bij museum boerderij Dortherbeek waar men de kans had om de tentoonstelling te zien met als motto “Broer, een leven lang Boer” al werd hier geen gebruik van gemaakt. Annie Stond hier met haar team kaas en diverse soorten worst te trakteren en dat smaakte weer mooi. Het 2 de deel van de rit na ongeveer 50 km zat er weer op. Een mooie rit, goed uitgezet en met plezier gereden. Ik wil iedereen bedanken die op zijn of haar beurt bijgedragen heeft om deze rit tot een succes te maken. Groet. 
Ben Scholten met de Jawa Californian.





DE BECKS RIT                                                                                                                                                                          7 JUNI 2025

Onze vaste verslaggever Tunnus was er dit keer niet bij want die had een trekkertoertocht met zijn Eicher, dus daarom schrijf ik maar een stukje.
Vrijdag had iedereen uit Voorst en Wilp al zo'n beetje afgezegd i.v.m. de voorspelde regen, zaterdagmorgen belde Henk Harmsen mij ook op om te zeggen dat hij toch maar niet mee ging. Ik begon eigenlijk ook wel te twijfelen maar alles stond al klaar om te vertrekken en ach, vrijdag zou het ook al slecht weer worden en toen waren het ook maar een paar kleine buitjes. Dus ik om 9 uur mijn ganskörpercondoom (duits voor regenoverall) aangetrokken en richting Wijhe gereden. Bij Deventer kreeg ik toch wat spijt van mijn beslissing, en hoe dichter bij Wijhe hoe harder het ging regenen. Ik zag al voor me dat ik de enige zou zijn die het slechte weer getrotseerd had maar bij Becks aangekomen stonden er toch nog 5 motoren. Na aankomst eerst maar even een lekker kopje koffie en een snee krentenbrood, dat ging er wel in. Rond half 11 allemaal op de motor gestapt en met totaal 7 motoren vertrokken.

Zag ik bij de vorige ritten de boeren nog maaien en hooien, nou dat was nu wel even anders. Maar na een paar kilometer rijden waren de laatste spetters regen ook weg en kwam de zon er zowaar door. Langs Den Nul, Olst, Boskamp. Ergens zag ik nog een ooievaars op een nest in een boom en een eindje verder was iemand heel creatief geweest met vogelhuisjes in allerlei vormen, een stuk of 30 Mickey Mouse, oude schoenen met een gat erin en als laatste een mannetje met zijn duim omhoog en een de opschrift goedgoan.Toen achter Deventer langs om dan even te stoppen in Lettele bij Bras-Koers. Daar heeft Boy Beck op koffie met taart getrakteerd. Daarna doorgereden langs Holten, de barg over en daar nog even een stop gemaakt. Daarna weer terug naar de werkplaats van Beck waar we nog wat te drinken kregen met een broodje worst. We hebben het tijdens de rit op een paar spettertjes na droog gehouden ook nog een lekker zonnetje gehad. Achteraf ideaal om te rijden. De familie Beck bedankt voor de organisatie en de versnaperingen, het was weer fantastisch.
Bennie Sangers.



MOTORAGENT OP BEZOEK                                                                                                                                                7 APRIL 2025

 


Maandag avond 7 april jl. hadden we op de maandelijkse koffie-drink-bij-praat-avond (Mooi woord voor scrabble) motoragent Gerben op bezoek bij Buurthuis Hoeflo in Harfsen. Het bestuur van M.C. De Klassieker had dit geregeld.
De opening werd gedaan door Gijs van Dommelen onze voorzitter met gelijk een mededeling dat Annie de wederhelft van Gijs ook lid is geworden van M.C. De Klassieker. Gerben, Motorman in hart en nieren, voormalig internationaal chauffeur en nu al 10 jaar in de functie van motoragent. Hij nam ons mee naar zijn dienstfiets de BMW RT 1250 cc Boxer iets gekieteld met een top van 245 km per uur. De motor werd door 23 leden van M.C. De Klassieker grondig bekeken en ze wilden er alles van weten, over de aanpassingen van de motor. Het gewicht 279 kg met koffers en standaard board- apparatuur. Wat is er dan allemaal aan board, van een EHBO set tot een brandblusser. Navigatie en het belangrijkste is de boardradio waarmee ze continue mee in verbinding staan met de meldkamer en ze zijn altijd te traceren.
De regio waar Gerben werkt is Lochem, Zutphen, Brummen en de gemeente Voorst, gezamenlijk 130.000 inwoners. Voor iedere bovengenoemde regio is er 24 uur per dag een auto op pad. Zijn taken bestaan uit 2 dagen als wijkagent in Zutphen. En verder politietaken daar waar hulp nodig is en dan het grootste deel van het jaar op de motor behalve als er sneeuw en ijs op de weg is. Na de motor uitvoerig te hebben bekeken weer naar binnen om daar verder te gaan met het verhaal. 

Rijadvies instructie. Bij bochten altijd op u eigen weghelft blijven. Op een rechte weg is ons geleerd dat wij op de linkerkant rijden van onze weghelft ofte wel op de plaats van het linker voorwiel van de auto. Bij de rijopleiding wordt er geleerd dat ze zoveel mogelijk rechts rijden mochten ze moeten uitwijken kun je beter de berm in dan de andere weghelft op en dan tegen het tegemoetkomende verkeer in met alle risico van dien.
Gerben vroeg ons gericht waar welke straatlantaarns stonden voor splitsingen, rotondes en dergelijke. Als er buiten de bebouwde kom een lantaarnpaal staat is er altijd iets bijzonders aan de hand, de lamp wijst altijd richting het mogelijke gevaar. Een van de vragen over richting aangeven bij rotondes; Voor de wetgeving moeten we richting aangeven als we de rotonde verlaten en we zijn niet verplicht richting aan te geven als we de rotonde oprijden. Voor de praktijk zou het wenselijk zijn dat we laten zien waar we heen willen.
Als we een rotonde naderen en we moeten ¾ rond geven we als we de rotonde oprijden richting aan naar links en als we de rotonde verlaten naar rechts. Bij de diverse toertochten rijden wij met het Follow-up Systeem zodat we niemand kwijtraken mits iedereen wacht op de plek waar je wordt neergezet en net zolang wacht tot dat de laatste deelnemer met het rode hesje aangeeft dat je mag gaan rijden.

Henk van de Kamp had voor Gerben nog een kopie uit het dagboek van zijn oma waarin ze schrijft dat toen Henk 18 was en er vandoor ging op de veel te snelle brommer omdat de politie achter hem aanzat en met veel geluk de brommer verstopt werd buiten het dorp en uiteindelijk hij lopend naar huis moest, wel een eind lopen maar geen bekeuring. Het is inmiddels verjaard had ik begrepen.
Om 22.00 uur werd er een eind aan gebreid en bij deze wil ik iedereen bedanken die deze avond bezocht heeft en met name Gerben die ons meenam in zijn verhaal over zijn werk als motoragent.
Met vriendelijke motorgroet
Ben Scholten Vorden

DE KLASSIEKER TREFFEN                                                                                                                                                  6 APRIL 2025

Zoals Gijs al in zijn voorwoord van het vorige Clubblad schreef had Henk de Groot vlak de seizoensopening een operatie ondergaan. Gelukkig herstelde hij voorspoedig en door de inzet van zijn vrouw Greet en zoon Henk kon de seizoensopening alsnog gewoon van start, familie de Groot bedankt!
De opbouw was op zaterdag 5 april en laat dat nou precies de verjaardag van mijn vrouw zijn, natuurlijk vond ze het geen probleem dat ik naar de club zou gaan en “wie jarig is trakteert” daarom had ze 24 broodjes kroket gemaakt voor de opbouwers, schat hovj.
Gelukkig waren er weer veel clubleden voor de opbouw dus dat liep allemaal voorspoedig We mochten zelfs auto’s van Henk de Groot bij de buurman neerzetten garagebedrijf Lars Greefhorst, dat kosten slecht een paar broodjes kroket en dat was dan ook weer snel geregeld. Lars bedankt.
Er waren dit jaar behoorlijk wat motoren gebracht zodat de werkplaats lekker vol stond. Zelf had ik nog een diashow in elkaar gedraaid die we met een beamer en op een TV bij Wim in de stand afspeelden
Heb vorige jaren op zondag wel eens een drukkere piek gezien maar dit jaar liep het allemaal lekker door, de hele dag was het gezellig druk en een komen en gaan van club leden en belangstellenden al dan niet op de motor. Er was ook een clubje met wat jongens op de bromfiets, klassieke brommers zijn behoorlijk hip onder de jeugd van tegenwoordig, misschien schakelen ze in de toekomst over naar de motor een beetje extra aanwas voor onze club is altijd welkom.
Ook leuk dat er goed gebruik gemaakt werd van de weggeef tafel leuke actie met een donatie voor de club. Ook Jawa Ben uut V sloeg zijn slag.
De clubstand van Wim werd flink bezocht de clubdames schonken lekkere koffie met cake en ook de gehaktballen dit jaar onder leiding van Ria en Joop en vonden weer gretig aftrek gelukkig bleven er nog een paar over die we na het opruimen onder het genot van een potje bier burgemeester hebben gemaakt. Het zonnetje scheen hoog aan de hemel en het was weer eens een prachtige motordag.
Met vriendelijke groeten, Henk van de Kamp uit Lieren




 

terug naar Nostalgie